top of page

Medior/Senior intercedent(e) Echt Uitzenden

Functie 

Als (senior) Intercedent(e) ben je met jouw collega's verantwoordelijk voor het onderhouden en uitbouwen van zowel het kandidaten- als relatienetwerk in de regio. Je gaat actief op zoek naar kansen in de markt, bezoekt nieuwe en bestaande klanten en adviseert ze bij de vraag naar personeel. Binnen de (senior) Intercedent rol ben jij specialist op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie en draag jij deze kennis over op eventuele minder ervaren collega’s. Doordat je werkzaam bent in een klein team van collega’s, wordt de mogelijkheid geboden om je allround te ontwikkelen en projecten binnen jouw interessegebieden mee op te pakken. 

Kortom: een uitdagende functie met veel vrijheid, zelfstandigheid en eigen inbreng, flexibel werken en met de nadruk op persoonlijke ontwikkeling.

Flexibel werken
Kun je werk en privé lastig combineren bij je huidige werkgever? Dit is dan nu jou kans om werk en privé prima te combineren door bv 2 ½ dag per week (20 uur) of 3 dagen van 7 uur flexibel te werken op de voor jou gunstige tijden.

Belangrijkste taken

  • Zoeken naar nieuwe kandidaten en voeren van sollicitatie gesprekken;

  • Coachen van de kandidaten;

  • Begeleiden van uitzendkrachten;

  • Benaderen van (potentiële) klanten;

  • Administratieve werkzaamheden;

  • Maken verstandige keuzes in onderhandelingen;

  • Bemiddelen en matchen van kandidaten en bedrijven, waarbij je jouw vakkennis gebruikt;

  • Afleggen van bedrijfsbezoeken, zodat je klanten beter leert kennen en jouw kandidaten ziet in hun eigen werkomgeving;

Jouw profiel

  • Je kan ons laten zien dat je commerciële ervaring hebt opgedaan, dat kan in diverse branches zijn geweest;

  • Bij voorkeur enkele jaren aantoonbare ervaring binnen recruitment, HR of de flexbranche;

  • Vak volwassen gesprekspartner voor kandidaten en klanten;

  • Een growth mindset. Je wilt graag verder leren en gaat graag een nieuwe uitdaging aan;

  • Een enthousiaste houding, je bent lekker vlot én durft ook kritische vragen te stellen;

  • Een rijbewijs;

  • Goede Nederlandse spreek- en schrijf vaardigheid;

Competenties
Aanpassingsvermogen, adviseren, plannen, organiseren, prioriteren, assertief, daadkrachtig, leidinggevend, behulpzaam, feedback geven, netwerken, oplossingsgericht werken.


Soort dienstverband: Fulltime, Parttime, Vaste baan. 

Parttime uren: 20 - 40 per week

 

Salaris doorgroeimogelijkheid tot: €4.000,00 per maand bij fulltime dienstverband
• Dagdienst
• Flexibele werkuren
• Flexibel werkrooster
• ma-vr

Wat wij bieden

  • Secundaire arbeidsvoorwaarden:

  • Auto van de zaak mogelijk (privé – zakelijk) of reiskostenvergoeding

  • Bedrijfsfeestjes

  • Bedrijfsopleiding

  • Budget voor professionele ontwikkeling

  • Dienstreizen vergoeding

  • Flexibele werkuren

  • Kerstpakket

  • Mogelijkheid tot promotie

  • Pensioen

  • Bonusregeling

Werkgebied

Limburg

Kantoorlocatie

Echt

Ben jij of ken jij onze nieuwe collega?

Solliciteer dan direct! Mocht je nog vragen hebben dan kan je uiteraard contact met ons op nemen.

Uitzendbureau voor ambitieuze vakbekwame werkzoekenden

bottom of page